Продавець Интернет-магазин товаров для хобби и спорта "hobbybest.com.ua" розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1436 відгуків
УкраинаКиїв
+38067 807 19 43
+38050 069 00 01
Інтернет-магазин товарів для хобі та спорту "hobbybest.com.ua"
Кошик

Поширені питання

  • Є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі?

    На жаль, можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю і оформити нову заявку.
  • Скільки днів товар перебувати в пункті видачі?

    У відділенні кур'єрської служби «Нова Пошта» замовлення буде перебувати на протязі 5 днів, по закінченню даного терміну, кожний наступний день зберігання буде платним. Суму зберігання за товар оплачує покупець.
    Відправник може без повідомлення покупця повернути товар назад по закінченню 5 днів зберігання.
  • Яка гарантія, що після передоплати я його отримаю?

    Після часткової передоплати у вас залишаються наші реквізити, а так же номер замовлення, тому після переказу грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами, що підтверджується квитанцією про банківському перекладі, воно погашається тільки після підписання накладної при отриманні товару на пошті, таким чином у вас є всі важелі впливу на нас.
  • Вимагається додаткова оплата за переказ коштів при накладений платіж у відділенні Нової пошти?

    Так, дана послуга є платною і розраховується згідно тарифів перевізника, детальніше з якими ви можете ознайомитися на сайті https://novaposhta.ua або звернувшись до менеджера
  • Може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

    Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки та оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.
  • Ви здійснюєте доставку до квартири і підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю і тільки при повній передоплаті товару (умови адресної доставки були змінені компанією перевізником)
  • Як скасувати замовлення?

    Ви можете відмінити замовлення по телефону вказаним на сайті
  • На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

    Ви можете залишити свій номер телефону, зв'язатися з менеджером і ми повідомимо вас про наявність.
  • Який у вас графік роботи?

    - понеділок — п'ятниця: з 8-00 до 18-00;
    - субота: з 9-00 до 18-00;
    - неділя: вихідний
  • Як здійснюється доставка?

    Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби "Нова Почта"
  • Товар не підлягає ремонту?

    Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
  • Що робити, якщо товар був пошкоджений під час транспортування?

    У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У випадку, якщо дана ситуація буде мати місце – просимо Вас повідомте нам про подію за телефоном, вказаним на сайті.
  • Як і на яких умовах здійснюється доставка?

    Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим та деяких регіонів Донецької і Луганської областей. Ми намагаємося відправити все замовлення в день їх підтвердження.

  • Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

    На жаль, ми працюємо тільки на території України.
  • Какой подарок вы дарите при покупке?

    К товарам по акции мы дарим вам различные подарки, которые отображаются в карточки товара, а так же при оформлении заказа в корзине. Доводим до вашего сведения, подарочная продукция для вас абсолютно бесплатная. Магазин оставляет за собой право менять подарки на аналогичные, если указанные на момент отправки закончились, например, подарочные наушники EarPods закончились, мы отправим вам ваш заказ с наушниками JBL и т.г.

    У деяких випадках подарунок може вам не дістатися якщо він закінчився, заздалегідь приносимо свої вибачення за незручності. Якщо ви не отримали подарунок, просимо зв'язатися з менеджером, при першому ж надходженні продукції на склад, вам буде відправлений ваш подарунок.

  • Є можливість обміняти/повернути товар?

    Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після покупки.
    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, упаковка перебувати в первісному вигляді і т. р.